i love doggy =)

You looking for?

sweet (16) biii (15) friends (3) Emo (2) Exam (2) uni life (2) Cheong K (1) Him (1) Movie (1) New look (1) Result (1) With papa mama♥ (1) blog (1) down (1) hair (1) hang out (1) jimuis (1) webcam (1) 爽! (1)

Older post =]


Guava's blog. Powered by Blogger.

Follow Me! =]

I'm here weyyyy!

My Photo
Guava
Ipoh妹~, Malaysia
CadenceKoi here. Nothing much special..Appreciate with everything that I have. And I'm happy with it =]
View my complete profile

Find me on FB :]

chit chit chat chat~


ShoutMix chat widget

Friday, August 14, 2009

我变猪唇了~!!

sob sob...
damn...
今天PJ节的时候发生了意外...
我被同学撞到跌倒~
当下的感觉就是屁股很痛
接下来更厉害了~
爆缸!!
我嘴唇拼了命的流血...
衣服也弄到了~
全部同学围过来问我有没有事~
哈哈~
我没事啦~
别担心别内疚别笑我!
我变祖莉了...
*在此向安祖莉娜祖莉的粉丝们致万二分歉意~*
嘴唇拼命流血
牙齿也流血…那时有点怕~
因为平时牙齿常流血
怕这么一撞牙齿突然掉了~
哈哈
用了3张tissue来擦
夸张哦~
还好没事~
还好真的没事…
撞倒的第一时间
想到的是自己有没有被毁容~
哈哈
怕嘴唇肿胀~
我明天还要见人的咧~!

痛痛痛!
不过那也只是个意外~
当作提前的生日礼物呗~
听朋友&药材店老板娘说~
西瓜霜会很快好~
刚擦了~
^^

最近天天都在下雨…
现在也是呢~

0 comments:

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©