i love doggy =)

You looking for?

sweet (16) biii (15) friends (3) Emo (2) Exam (2) uni life (2) Cheong K (1) Him (1) Movie (1) New look (1) Result (1) With papa mama♥ (1) blog (1) down (1) hair (1) hang out (1) jimuis (1) webcam (1) 爽! (1)

Older post =]


Guava's blog. Powered by Blogger.

Follow Me! =]

I'm here weyyyy!

My Photo
Guava
Ipoh妹~, Malaysia
CadenceKoi here. Nothing much special..Appreciate with everything that I have. And I'm happy with it =]
View my complete profile

Find me on FB :]

chit chit chat chat~


ShoutMix chat widget

Tuesday, October 13, 2009

>sickness<

终于很勤劳地上来更新啦~
今天又没上学了...
不是故意旷课的...
原本想去学车的啦...
结果那教练竟然病倒了...
明天放学过后才能学...
一定晒死我啦~讨厌
明明今天早上就不用晒的了嘛~
不过也好咯
谁叫我也病倒了...

连陌生人都会关心我...而他却是最后一个
现在跟他的关系比陌生人之间还冷
或许真的是大家性格真的不太和吧
他总是抓不到我要的是什么
连很简单的事情都不知道我在想什么
我自问不算是个很难了解的人咯
我不明白为什么他那么不了解我...
对彼此付出多一点体贴和温柔不算过分吧
嗯?

喉咙超超痛...
喝水也觉得喉咙很干
伤风也开始要来了~
要戴口罩上学咯
不然会吓死那个胆小+怕死老师
没见过人那么怕死的咯
酱怕就闪边去
同学咳两声就在那边震
然后多多complaint
鄙视你~~~
明天就咳给你看

可能发烧的关系~刚才11点不小心又睡着了~
还睡到1点~
醒来又头痛喉咙痛
可怜的我吶~~~~

闷噢闷
闷傻我了


~~

0 comments:

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©