i love doggy =)

You looking for?

sweet (16) biii (15) friends (3) Emo (2) Exam (2) uni life (2) Cheong K (1) Him (1) Movie (1) New look (1) Result (1) With papa mama♥ (1) blog (1) down (1) hair (1) hang out (1) jimuis (1) webcam (1) 爽! (1)

Older post =]


Guava's blog. Powered by Blogger.

Follow Me! =]

I'm here weyyyy!

My Photo
Guava
Ipoh妹~, Malaysia
CadenceKoi here. Nothing much special..Appreciate with everything that I have. And I'm happy with it =]
View my complete profile

Find me on FB :]

chit chit chat chat~


ShoutMix chat widget

Tuesday, October 20, 2009

我也不想这样!

病了整个星期都没复原...

今天是蛮生气的...
班上同学到底是怎样?!
当我这班长是什么?
你们不听我一次就算啦...
需要我说了那么多次别再玩,别再吵...
你们还是当我不存在了是吗?
我不是要拿来生气...
今天无端端被隔壁班老师抓来骂...
说我们吵...所以?!
我们班有老师在,你不问她你来问我?

在lab里,我看老师应该被我吓坏了吧
我连续多次叫你们别再玩水了
谁来听?
男生女生都是这样
拿着distilled water的瓶子到处整人喷人
当老师透明当我透明
玩了整两节你们不厌?
说了很多遍别玩
谁来听我的?
要我喊了别再玩才会停一下?
然后继续捣乱
还敢明目张胆在我面前玩?
要被人骂你们才甘心是吗?

别人在考试
还讲话越来越大声
做人总得留点情面吧
一直吵吵吵!
班长的话也不肯听了
每次是要我发脾气你们才会停下来?
我骂了你们
一定有人不甘心吧
我在这里道歉
可是我真的不希望你们不合作
一个人的错就会导致全班人被责怪
我不想这样的事情发生在我们班身上

对那些被我骂的同学:
对不起 得罪了
我的性格就是这样

1 comments:

露虹翎 said... 回复此评论

sorry that i'll go straight on the following..need not to say sorry and we had not blame on you.when quarelling wif tp,i actually heard wad u screamed..and tried to stop me from playing the water.bt jz for me i din like to obey it cz you chose the way which i don like to stop my fooled.treated you as my best fren too bcz your tolerance.
HAH!!!sowie...shake leg come come..

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©