i love doggy =)

You looking for?

sweet (16) biii (15) friends (3) Emo (2) Exam (2) uni life (2) Cheong K (1) Him (1) Movie (1) New look (1) Result (1) With papa mama♥ (1) blog (1) down (1) hair (1) hang out (1) jimuis (1) webcam (1) 爽! (1)

Older post =]


Guava's blog. Powered by Blogger.

Follow Me! =]

I'm here weyyyy!

My Photo
Guava
Ipoh妹~, Malaysia
CadenceKoi here. Nothing much special..Appreciate with everything that I have. And I'm happy with it =]
View my complete profile

Find me on FB :]

chit chit chat chat~


ShoutMix chat widget

Wednesday, September 15, 2010

放开一切

放手吧
郭紫琼

放开一切了,对我对他都是好的。
我知道自己没那个能力再把我们的感情经营下去了...
不是不爱了
也不是爱的不够多
只是我知道自己的性格
再继续下去,你会遍体鳞伤的。

老土地说一句,长痛不如短痛。
你现在痛,总比以后才来后悔更加好。
希望你过得比我幸福

我又想过要挽回的
可是
再仔细想想,你既然选择了分开,既然你认为这样我会快乐,
那就这样吧。
不再作无谓的挣扎...你也应该要放下我了,
因为只有放下我你才可以过得很幸福
真的。

放手吧,
放过你自己,知道吗?
你要过得比我幸福,一定一定要。
江家俊,我爱你~
你的戒指我会一直戴着,直到能够把你忘了的那一天。

虽然真的很可惜,这份感情就这样没了
可是
如果有缘的话,我们还是一样会遇回对方的
我坚信这一点

0 comments:

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©