i love doggy =)

You looking for?

sweet (16) biii (15) friends (3) Emo (2) Exam (2) uni life (2) Cheong K (1) Him (1) Movie (1) New look (1) Result (1) With papa mama♥ (1) blog (1) down (1) hair (1) hang out (1) jimuis (1) webcam (1) 爽! (1)

Older post =]


Guava's blog. Powered by Blogger.

Follow Me! =]

I'm here weyyyy!

My Photo
Guava
Ipoh妹~, Malaysia
CadenceKoi here. Nothing much special..Appreciate with everything that I have. And I'm happy with it =]
View my complete profile

Find me on FB :]

chit chit chat chat~


ShoutMix chat widget

Wednesday, September 15, 2010

最后一次的我爱你,你别爱我了

他,放手了。
一直撑着的感情,没了。
是我变心?死心?心灰?
我真的承受不了远距离的感情...
这几天一直对他很冷漠,原本想好好谈谈之间的问题,
看来他知道我们的感情也变质了
他当了坏人
我知道他要让我好过
他不想我痛苦
他要我开心...
可是说了过后才发现
这结果并没让我开心到哪里去
我不希望彼此闹成这样
自从跟他一起后我就很少哭了
今天却哭了

为了伤害他那么深而哭
他是爱我的
我也爱他
可是现实中存在的问题令我们很难再走下去
昨天,前天,我可以对你冷漠
以后更加不用说了。
我不值得你爱我那么深,
所以,快忘了我吧
放过你自己

我没有背叛你,
是我战胜不了其他的问题
我对不起你
这份那么好的感情让我浪费掉了
我不是人
我不配
不配让你爱着我

我心里永远都忘不了你
你要比我幸福千万倍
因为是我亏欠了你。
对不起,谢谢你,我爱你

0 comments:

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©